16 Eylül 2009 Çarşamba

Gürenli37

Bekle beni Cide! bu yaz gelemedim ama önümüzdeki yaza kesin ordayım!!! Derebucak köyüne ve Yalıkonak köyüne selamlar!

1 yorum:

  1. keano ya demiştim sayıyı fazla arttırma cok davet gonderme diye:) cide.gen.tr ye donecek yakında burası da:) bu arada çarşı uşaklarına selam ederimm:)

    YanıtlaSil