25 Eylül 2009 Cuma

gol krallığı 4. hafta

7 GOL:DİNÇER
5 GOL:ÖZCAN CİHAN
4 GOL:UĞUR İLKER
3 GOL:BORA SEDAT
2 GOL:ERDİNÇ SERKANGENÇ ÜMİT ERKAN ONUR
1 GOL:REHA MEHMET TÜREV ÇAĞATAY

cuma ligi 4.hafta maçı

SARI TAKIM:11 SİYAH TAKIM:10

SARI TAKIM:CENK SEDAT ERDİNÇ ERKAN ÜMİT SERKAN ÖZCAN TÜREV

SİYAH TAKIM:İLKER ÇAĞATAY MEHMET ERTAN ONUR DİNÇER BORA CİHAN

GOLLER:ÖZCAN(5) ERDİNÇ(2) ÜMİT(2) TÜREV SERKAN (SARI TAKIM)
DİNÇER(4) İLKER(3) CİHAN(2) BORA (SİYAH TAKIM)

24 Eylül 2009 Perşembe

oh bee !!

1 hafta gelmedik takım eksik kalmış ama Dinçer gene yenilmemiş tebrik ediyorum..bu arada kayıt olmak ne zormuş yaf..şifreyi unutmuşum kastım durdum..8)

20 Eylül 2009 Pazar

Eşit sayıda kadroyla oynasaydık hol ediyoduk! HOL!

18 Eylül 2009 Cuma

maç sırasında çıkardığım gürültü için bütün takım arkadaşlarımdan ve rakiplerim den özür dilerim.eksik oynamalarına rağmen mücadele anlamında herşeyini ortaya koyan rakiplerimizi tebrik ederim.biz bu kez golleri bulduk ama skoru lehimize çeviremedik.umarım önümüzdeki maçlarda da aynı heyacan ve istek eksik olmaz.....haftaya yine aynı saatte selimiyedeyiz...görüşmek üzere!

gol krallığı

4 GOL: UĞUR
3 GOL:SEDAT DİNÇER CİHAN
2 GOL:ERKAN ONUR BORA
1 GOL:ILKER REHA MEHMET SERKANGENÇ ÇAĞATAY

cuma ligi 3.hafta maçı

SARI TAKIM:5 SİYAH TAKIM:5

SARI TAKIM:ÇAĞRI ERTAN ERKAN İLKER SERKAN SERKAN UĞUR ONUR

SİYAH TAKIM:CENK SEDAT REHA DİNÇER ÜMİT CİHAN TÜREV

GOLLER:UĞUR(2) ERKAN(2) ONUR (SARI TAKIM)
CİHAN(2) REHA SEDAT DİNÇER(SİYAH TAKIM)

16 Eylül 2009 Çarşamba

bjk'lı arkadaşlara geçmiş olsun. üzüldüm valla yazık oldu o güzel taraftarınıza haha :) siyu biçızz..

Gürenli37

Bekle beni Cide! bu yaz gelemedim ama önümüzdeki yaza kesin ordayım!!! Derebucak köyüne ve Yalıkonak köyüne selamlar!

11 Eylül 2009 Cuma

siyah takımı tebrik ederim. iyi ve akıllı oynayarak maçı kazandılar. bizse iyi başladığımız maçın sonunu getiremedik. oyundan düşünce farklı mağlubiyetten kurtulamadık. oyunu karşı sahaya yıktık ama savunma ve kaleciyi geçip, gol atamadık.artık önümüzdeki maçlara bakıcaz. bizi her koşulda destekleyen taraftarlarımızdan özür dileriz :)

cuma ligi gol krallığı

CUMA LİGİ GOL KRALLIĞI:

2 GOL:UĞUR,SEDAT,DİNÇER,BORA

cuma ligi 2.hafta

CUMA LİGİ 2.HAFTA MAÇI:SELİMİYE STADI 21.15

SARI TAKIM:1 SİYAH TAKIM:4

SARI TAKIM:REHA ERKAN ERTAN İLKER ARDA SERKAN ONUR SERKAN UĞUR

SİYAH TAKIM:CENK SEDAT ÇAĞATAY DİNÇER ŞÜKRÜ BORA CİHAN MEHMET

GOLLER:ONUR(SARI TAKIM) CİHAN DİNÇER BORA SEDAT(SİYAH TAKIM)

5 Eylül 2009 Cumartesi

ilk maçımızı yaptık
selimiye stadı 21.15
sarı takım:5 siyah takım:4
sarı takım:cenk sedat ertan dinçer cihan bora mehmet sekangenç
siyah takım:çağrı çağatay erkan ilker serkankılıç şükrü uğur ümit
goller:sedat,dinçer,bora,mehmet,serkan(sarı takım)
uğur(2) ilker çağatay (siyah takım)
ilk maçı 5-4 alarak sezona galibiyetle başladık.. ilker ve arkadaşlarına geçmiş olsun dileklerimizi sunuyoruz..

4 Eylül 2009 Cuma

beyler starting line up ları yazalım lutfenn... bundan sonra kimse sormasın ben hangi takımdayım diyee...:) herkes kimle oynayacagını bilerek gelsinnn...

1 Eylül 2009 Salı

2009/2010..

21:30 - 04/09/09 @ Selimiye Stadı.