18 Eylül 2009 Cuma

maç sırasında çıkardığım gürültü için bütün takım arkadaşlarımdan ve rakiplerim den özür dilerim.eksik oynamalarına rağmen mücadele anlamında herşeyini ortaya koyan rakiplerimizi tebrik ederim.biz bu kez golleri bulduk ama skoru lehimize çeviremedik.umarım önümüzdeki maçlarda da aynı heyacan ve istek eksik olmaz.....haftaya yine aynı saatte selimiyedeyiz...görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder