11 Eylül 2009 Cuma

siyah takımı tebrik ederim. iyi ve akıllı oynayarak maçı kazandılar. bizse iyi başladığımız maçın sonunu getiremedik. oyundan düşünce farklı mağlubiyetten kurtulamadık. oyunu karşı sahaya yıktık ama savunma ve kaleciyi geçip, gol atamadık.artık önümüzdeki maçlara bakıcaz. bizi her koşulda destekleyen taraftarlarımızdan özür dileriz :)

1 yorum: