"i don't play against a particular team, i play against the idea of losing." eric cantona
24 Eylül 2009 Perşembe
oh bee !!
1 hafta gelmedik takım eksik kalmış ama Dinçer gene yenilmemiş tebrik ediyorum..bu arada kayıt olmak ne zormuş yaf..şifreyi unutmuşum kastım durdum..8)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder