18 Aralık 2009 Cuma

"'Cennetteki ilk antrenman sezonundan sonra, George Best çok sevdiği sağ kanatta, sol beki doldurmaya çalışan Tanrı'nın başını döndürdü.' Oradaki takımında bana da yer ayırırsa sevinirim; George Best'ten bahsediyorum, Tanrı'dan değil." (Eric Cantona)

17 Aralık 2009 Perşembe

arkadaslar dunyanın (bence) gelmiş geçmış en iyi sol beki, efsanevi adam geldi, geldiği gibi de gitti... bugunkü maç hatırasına, biralarda şerefine olsun...