"i don't play against a particular team, i play against the idea of losing." eric cantona
17 Aralık 2009 Perşembe
arkadaslar dunyanın (bence) gelmiş geçmış en iyi sol beki, efsanevi adam geldi, geldiği gibi de gitti... bugunkü maç hatırasına, biralarda şerefine olsun...
yanlışın war deli ibo hala oynuo..8))
YanıtlaSil