17 Aralık 2009 Perşembe

arkadaslar dunyanın (bence) gelmiş geçmış en iyi sol beki, efsanevi adam geldi, geldiği gibi de gitti... bugunkü maç hatırasına, biralarda şerefine olsun...

1 yorum: