sonunda abone olmayı başardık.bundan sonra maç saatimiz 20.30.
bu arada;maç sonu biralı sohbetimizde öne çıkan,konulardan biri de kadro seçimi oldu.takım kadrolarının sabitlenmesi,belli aralıklarla değişmesi(örneğin ayda bir vs...) konusunda ortak bir fikir oluştu gibi.bu konuyla ilgili görüşlerinizi ve yorumlarınızı bekliyoruz...
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder